سربازان در طول جنگ جهانی دوم از حلقه های کلید شانس استفاده می کردند.
بسیاری از خودروسازان شروع به ارائه حلقه های کلید شخصی در هنگام خرید خودرو کرده اند.
حلقه های کلید فلزی Cea نشان دهنده برندهای اتومبیل فرانسوی است.
تولید در همه بخشها (غذا، خودرو، محصولات خانگی…) در اختیار بزرگترین برندها قرار گرفت.
یک “سونامی جاکلیدی قاب عکس دار” در فرانسه رخ داده است هزاران حلقه کلید تولید و توزیع شد.
بیش از 65000 مدل تبلیغاتی مختلف، معمولاً در ده ها هزار نسخه عرضه می شود. زمان رونق است!
بسیاری از شرکت ها با حلقه کلید تبلیغاتی انجام داده اند.
لوگو یا پیام تبلیغاتی آنها بر روی کاغذ معمولی چاپ می شد و در یک جعبه پلاستیکی سخت قرار می گرفت.
در دهههای 1950 و 1960، با بهبود تکنیکهای تولید پلاستیک، اقلام تبلیغاتی از جمله جاکلیدی منحصربهفرد شدند.
کسبوکارها میتوانند نام خود را روی جاکلیدیهای تبلیغاتی که سهبعدی هستند، با هزینه کمتر از جاکلیدیهای فلزی استاندارد قرار دهند.
جاکلیدی ها به اندازه کافی کوچک و ارزان هستند تا به اقلام تبلیغاتی برای شرکت های ملی بزرگتر تبدیل شوند که ممکن است میلیون ها نفر آنها را عرضه کنند.
به عنوان مثال، با راه اندازی یک فیلم یا برنامه تلویزیونی جدید، این شرکت ها ممکن است با شرکت های مواد غذایی شریک شوند تا یک جاکلیدی شخصیت در هر جعبه غلات تهیه کنند.
جاکلیدی هایی که در حال حاضر کلیدها را نگه می دارند، آیتمی هستند که هرگز توسط صاحب آن جا به جا نمی شوند.
گاهی اوقات افراد برای جلوگیری از گم شدن یا دسترسی سریع به آن، جاکلیدی خود را به کمربند (یا حلقه کمربند) خود وصل می کنند.
بسیاری از جاکلیدی ها همچنین عملکردهایی را ارائه می دهند که مالک می خواهد به راحتی به آنها دسترسی داشته باشد.
اینها عبارتند از یک چاقوی ارتشی، درب بازکن، یک سازمان دهنده الکترونیکی، قیچی، دفترچه آدرس، عکس های خانوادگی، ناخن گیر، جعبه قرص و حتی اسپری فلفل.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.